Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

zaterdag 30 januari 2010

Intolerantie anno 2010

Nu ik openlijk me vrouwelijk kleed of i.i.g. anders, word ik heel geïrriteerd van al die opmerkingen of manier van kijken van mensen op drukke winkelstraten. Al die debielen zijn zo simpel. Ze laten zich gewillig beïnvloeden door alle media, die voorschrijven hoe mensen zich moeten kleden en hoe ze om moeten gaan met mensen die er anders uit zien. Daar mag je raar naar kijken of naar omkijken of uitschelden of een grapje mee maken (ironie!).
Elke dag op de televisie zie ik verkeerde voorbeelden hoe om te gaan met homoseksuelen. Bij "Kinderen geen bezwaar" van heden avond, riep een jonge moeder: ,maar ik wil niet dat het kind een travestiet wordt'. Huplakkee, dat wordt weer uitgezonden. Ik bedoel massamedia zijn een gevoelig en machtig wapen. Laat in godsnaam niet de immorele debielen als Haye van der Heiden (het blijft een zoontje van een NSB-er [vervelend hè om uitgescholden te worden ,voor iets waar je niets aan kunt doen!!!]) er gebruik van maken.
Onze massamedia zouden de wereld beter kunnen maken. Maar nee, het wordt gebruikt voor opportunistische doelen. Ach de travestieten, kiezen er toch zelf voor, zegt u dan. Neen g.v.d. als je het onderdrukt wordt je agressief. Dus het is geen keus. Dus duld ik geen gekke reactie's en wil ik me niet gespannen voelen daardoor.
Noch gekker trouwens. Als ik helemaal gekleed als vrouw de straat op ga, voel ik me gelukkig, ik ben bijna immuun voor gehoon. Maar als ik af en toe door omstandigheden toch naturel naar buiten ga en ik heb nog wel laarzen met hoge hakken aan, dan wordt ik dus meer uitgescholden door de jeugd of gek aangekeken. En ik ben er nooit klaar voor. Dus in de loop van zo'n wandeling wordt ik steeds agressiever van binnen. Vrouwelijk is om het inderdaad van je af te laten glijden. Manlijk is om de confrontatie aan te gaan. Ik denk er vaak aan, wat te doen. Ik sta machteloos en ik ben in de steek gelaten door de VVD (= kapitalistische) mafia, die de wereld al eeuwen terroriseert. Het kapitalisme won, maar wat leverde het op, oorlog, dat is geen toeval.
Om nog maar niet te spreken van die kut jeugd van nu. Vroeger was ik anti-Wilders en ik ben het nog, maar er is wel iets te zeggen. De argumentatie om arbeiders uit arme landen hier te laten werken tegen een laag loon, is gedaan op basis van hele boekhoudkundige financiele economische redenaties. Er is totaal geen rekening gehouden met de gevoelens van de Nederlanders noch van die van de immigranten zelf. Er is kil hard en emotieloos als een echte Hitler economisch gedacht. Namelijk als we dit niet doen lopen we orders mis, dan gaan andere landen wel die handel doen, die wij zouden kunnen doen. Dus de VVD-, winkeliers-, economenmentaliteit heeft er voor gezorgd dat er nu hier conservatieve jeugd rondloopt, die homosexualiteit, transgenderisme of androginiteit niet accepteren.
Wat moet ik nog? Kut jeugd, kut vvd-ers, kut conservatievelingen, slap dom laf kut proletariaat van lik me reet . . wat moet ik met jullie. Sadistische eikels. Jullie zijn een bende, een kudde klootzakken, daar op de Haarlemmerstraat. Politie zie je niet, ja hoog op een arrogant paard. Die kun je niet aanspreken en die letten niet op, ze zijn alleen bezig met hun loonstrookje. Wat een kut land, dit Nederland anno 2010. Er is een keerpunt geweest en het gaat alleen maar achteruit met alles. En dat is dus de volkswil als je geen interesse toont aan het volk, dan wordt het een bende gajestuig wat elkaar naar de afgrond leidt. Genoeg voor nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten