Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

zondag 28 november 2010

Het baardje van Ferry Mingelen

Jezus, Ferry scheer die baard nu eens echt af. Nu lijk je nog steeds links, terwijl je het niet bent! Het staat symbool voor de rest van de media met hun lege nieuws, hun sensatiezucht en domme doorvragingen. Intelligente doorvragingen daar is behoefte aan, niet aan discussie over de mediastrategie van een partij, daar gaat het niet om. Ik snik naar de inhoud, de ideologische verschillen tussen de mensen wil ik zien, zodat ik een genuanceerde mening kan vormen. Het gevaar is dat de media, die helemaal niet links zijn, nog steeds een links imago hebben, waardoor rechts kan inbeuken op de media, zodat eventuele laffe media steeds rechtser worden. dat is al een tijdje bezig.

P.S. Misschien vergis ik me en moet ik een nieuwe televisie kopen, want ik geloof dat er geen baardje meer is. Maar jaren heeft hij heel geleidelijk het baardje van een echte jaren zeventig baard doen afnemen naar een eendags baardje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten