Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

dinsdag 11 januari 2011

Al is de leugen nog zo snel....

Heel overtuigend liegen over iemand tegen de politie is heel ernstig, want je maakt niet alleen de onterecht aangeklaagde gek, je neemt ook de agent in de maling en je bewijst de maatschappij geen goede zaak, want mensen die echt eerlijk zijn worden niet meer zomaar intuitief geloofd, want er zijn dus blijkbaar trucjes, die gehanteerd kunnen worden, zodat een agent een leugenaar geloofd. Bijvoorbeeld als een vrouw zich hulpelozer voordoet dan ze is of inspelen op de statistieken, waarin meestal mannen de dader zijn en vrouwen het slachtofffer.

De leugen dat iemand jou in elkaar geslagen heeft verspreiden onder iemands familie en vrienden via een voor een telefoongesprekken, terwijl er alleen een klap is gegeven zonder letsel of aandoening is een ernstige schendig van iemands intergriteit. het komt extra hard aan als de persoon in kwestie een gevoelig persoon is en extra gemeen als de lasteraar weet, door uithorende gesprekjes, dat degene die ze beschuldigd inderdaad daar gevoelig voor is.

Overigens helemaal raar als degene die een klap kreeg zelf geweld in de relatie introduceerde door onverwacht klappen uit te delen. Een griezelig slim plan tot aantasting goede naam lict er aan ten grondslag. Ze hoopte gewoon dat ik net zo'n idiote tik zou teruggeven, zodat ze aangifte kon doen. Compleet ziek en eng. Maar waar gebeurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten