Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

vrijdag 27 februari 2015

Beste Wijkagent Leiden Centrum,

27-2-2015, vrijdag
Hier weer een bericht over de beneden buurman. Zojuist werd er weer belletje getrokken bij mij en zo te horen ook bij de andere benedenbuurvrouw, omdat de hond even blafte. Ik hoorde iemand weg gaan, aan het dicht gaan van een deur, maar in de gang en buiten voor en achter zie ik niemand. Het is dus iemand uit dit pand of met een sleutel van dit pand. Dit vindt geregeld plaats sinds benedenbuurman hier woont. Dat is geen toeval. De heer is niet voor rede vatbaar. Ik heb Buurtbemiddeling gecontacteerd omdat op de site van de Politie werd vermeld dat er bij stalking door buren ook contact gezocht kan worden met 1. de Wijkagent en 2. buurtbemiddeling. Ik heb me daarom opgegeven. Mw Danièle de V. gaat u contacteren. Maar ik zie hetgeen beneden buurman doet als psychopatische stalking. Hij is volgens mw D. van de GGD niet ziek, zoals ze ca. een half jaar geleden mij melde, maar is dus wel opgenomen geweest en heeft, denk ik, dus een gestoorde persoonlijkheid en daar is dus niets aan te doen, daar kom je niet van af. Danièle de V. van Buurtbemiddeling zou contact met u opnemen om de checken of hij wel toerekeningsvatbaar genoeg is om te komen tot afspraken. Ik wacht af. Ze laten me gewoon wachten. Ze stuurt expres geen bevestigende mail en zegt als je niets hoort moet je gewoon bellen. Klinkt niet bemoedigend. Libertas word in kader woongenot door Portaal betaald en zijn dus niet onafhankelijk zoals Martin W. van Portaal eerder in een brief beweerde. Portaal is verantwoordelijk voor woongenot, omdat ik maandelijks geld betaal. Ze maken het niet waar. Ze zijn verantwoordelijk voor het plaatsen van een psychopaat in een gewone flat. Ook al wisten ze het zgn niet, dat is dan ondernemersrisico. Zoals ik wel vaker heb geschreven hij kan niet tussen gewone mensen wonen en moet apart gezet worden in een kamp of zoiets, maar niet zo maar hier tussen de mensen. Ik krijg er stress van, die ik heftiger voel als er weer iets is en dat blijft in zo'n zenuwentoestand terugkomen. Mij treft geen enkele blaam. Het kost mij ook tijd, zoals deze mail weer. 

Kunt u voor uw rekening nemen en garanderen en uitleggen aan Danièle de V. van Libertas dat de heer benedenbuurman volledig geestelijk gezond genoeg is om afspraken te maken en er zich aan te houden. Ik denk het niet. Men dient niet mee te gaan met de wanen van een gek. Het is dus niets iets objectiefs tussen beneden buurman en mij, laat dat duidelijk zijn. Ik zou graag willen dat we Portaal, Politie, GGD, en de inrichting er voor gaan zorgen dat hij vertrekt, want hij is hier niet te handhaven. Maar indien u de vraag van Danièle de V. dus positief beantwoord en ik hoor dat spoedig van haar, dan wil ik de "bemiddeling" aangaan, waarbij er van mijn kant helemaal niets veranderd hoeft te worden, omdat ik niets verkeerds doe en het enige wat hij moet doen is beloven een hoop dingen niet meer te doen en zich normaal te gedragen.

Ik kan mijn bel niet uitzetten, anders kan ik geen pakjes ontvangen en hoor ik u niet bellen.

Dat ik belletje trekken zo erg vind, komt door de opeenstapeling en terugkeer van gebeurtenissen en de associatie nu kort geleden met glas gooien en vals beschuldigen. Stress blijft dus terugkeren, omdat er telkens nieuwe dingen worden gevonden om mij te stresseren, zoals laatst twee verschillende middagen, extreem schreeuwen en joelen en teksten met verwijzing naar mij wat enorm vervelend is als dit gebeurd door asociaal volk, want zo zie ik ze. Als hij normaal wordt en doet, zakt dat negatieve idee en denk ik ook weer iets positiever. Dit om aan te geven hoe ik mij voel met een psychopaat onder me.


Groet D.M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten