Pas op

Onderstaande teksten gaan over idealen, onrecht of wat ik heb meegemaakt. Het laatste vooral zit in mijn hoofd, niet als verzinsel, maar als pijnlijke malende zeurende klagende onrecht oproepende herinneringen. Ook nieuw onrecht komt aan de orde. Maar ook als ik blijer ben, schrijf ik wat ik vind. Let niet op de taalfouten. Let ook niet op de stijl of gebruik van lelijke woorden, ik ben ook maar een mens.

vrijdag 20 februari 2015

Wie is toch mijn publiek, bijv. bezoeker met Firefox en Linux, een robot of een echte fan?

Printscreens van Blog statistieken


Zodra ik iets blog of bijwerk zijn er opeens bezoekers. Als ik mijn eigen pagina bezoek zonder ingelogd te zijn, zie ik mijzelf terug in de statistiek, maar altijd vergezeld van een dubbel bezoek van Firefox/Linux. Wie heeft de verklaring?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten